Caise…le mancam, sau le purtam?

Imi plac provocarile. Imi place faptul ca ma imping sa-mi depasesc limitele. Am admirat de multe ori miniaturile modelate de altii/altele, dar nu m-am incumetat sa fac si eu pana acum cateva zile cand am raspuns unei provocari lansate de fetele de pe forumul lucrudemana.com. Ca si stil eu sunt ceva mai clasica, asa ca nu ma inchipuiam purtand prin urechi sau la gat fructe, dulciuri sau alte miniaturi. N-as vrea sa fiu inteleasa gresit. Imi plac miniaturile. Mult. Si admir fetele nonconformiste care le poarta. Dar, cel putin pana acum, nu le-am considerat genul meu.

Tema provocarii era: fructe de vara. Dupa ce m-am tot gandit si rasgandit, m-am hotarat sa incerc niste piersicute, dupa tutorialul de aici: http://www.cdhm.org/tutorials/learn-to-sculpt-miniature-peaches.html. M-am cam incurcat eu in combinatiile de culori, dar tot a iesit ceva. Si anume CAISE. Pentru mine insa, provocarea cea mai mare a fost sa le asamblez in ceva care desi nonconformist sa fie totusi mai clasic, mai pe stilul meu. Si cred ca mi-a iesit. Voi ce credeti?

 

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

