O noua provocare

O noua provocare din partea  http://scrapper-in-romania.blogspot.com/. Una la care am vrut sa particip, dar am renuntat cand mi-am dat seama ca nu intruneam toate conditiile impuse. Tema era „Exotic” si trebuia respectata una din schemele de culori date. Pe mine m-a atras dragon fruit, adica roz, alb negru si ….verde. Dar in focurile creatiei am uitat de verde. Asa ca nu voi participa de data asta, dar le urez succes tuturor participantelor.

Floarea mea exotica, cu doua fete (fetze – sa nu se inteleaga altceva)

Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Foarte frumos setul…felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

