„Dar din dar se face rai”

Cand am inmanat doua dintre premiile concursului pe care l-am organizat de Pasti, am avut o mare surpriza.  Am primit la randul meu un cadou minunat si neasteptat. Cele care m-au surprins si mi-au spus proverbul din titlu au fost Flavia si sora ei, Maria, carora le multumesc din suflet. Am primit un suport de prezentare bijuterii si o pereche de cercelusi extrem de finuti, lucrati in tehnica tatting daca nu ma insel. Sunt lucrati de Maria, impreuna cu multe alte bijuterii facute parca de o zana pentru suratele ei, atat sunt de delicate. Le puteti vedea accesand urmatorul link: http://maryshandmade.blogspot.com/. Iar cadoul meu e aici:

Acum mai ramane doar sa invat sa fac poze cu bijuteriile pe suport. Dupa cum vedeti, nu reusesc sa stapanesc felul in care cade lumina si-l face sa sclipeasca. Cred ca prima investitie pe care o voi face va fi un cort pentru fotografii de produs.

Multumesc Maria, multumesc Flavia.

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

