Castigatoarele concursului cu premii

Si iata ca a trecut si primul meu giveaway.  Va multumesc din suflet in primul rand voua, celor 5 care ati lasat cate un semn al trecerii voastre pe aici scriind cateva randuri. Va multumesc si celor care ati aruncat un ochi, chiar daca nu ati dorit sa participati la acest concurs. Marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai multi participanti, mai ales ca statisticile mi-au aratat in fiecare zi intre 50 si 83 de vizualizari ale blogului. De aceea mi-ar prinde bine daca mi-ati scrie in cateva cuvinte aici sau prin e-mail ce nu v-a placut, ce nu a fost suficient, sau ce as putea face mai mult pentru a veni in intampinarea dorintelor voastre.

Datorita faptului ca doar 3 participante ati alcatuit un top al premiilor,consider ca extragerea cu random.org nu-si mai are rostul. Asa ca, premiile vor pleca, conform dorintelor voastre catre:

HandMaddyArt – colierul cu nr. 2

Maria si Flavia – seturile cu nr. 1 si 3 ( stiu ca veti cadea de acord care va lua care set cand le veti avea in mana)

Poofix si Frumushika noastra, pentru ca nu ati dorit sa participati la concurs, dar ati fost atat de dragute sa ma incurajati, veti primi cate un premiu surpriza. Loredana, stiu unde te gasesc, dar Poofix, te rog sa-mi scrii daca adresa pe care o am e inca valabila.

Va multumesc mult tuturor, participante sau simpli vizitatori si va mai astept.

Articol anterior
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Anca, ești prea drăguță și darnică. Mulțumim frumos.
    Fetelor, să vă bucurați de premiile voastre și să le purtați sănătoase!

    Răspunde
  2. Cred ca cititorii s-au luat cu pasca si cumparaturile pentru Paste si nu au mai avut timp sa participe la concurs. Sunt convinsa ca urmatorul concurs va avea rezultate mult mai bune. Nu te descuraja, nu ai facut nimic gresit!
    Nu stiu in ce consta surpriza, dar iti multumesc.

    Răspunde
  3. Concursul a fost organizat exact asa cum trebuie.
    Multumim mult de tot. Si nu te descuraja. Cred ca, asa cum a zis poofix, lumea s-a luat cu sarbatorile. Dar pentru ca lucrezi atat de frumos o sa ai succes cu siguranta.
    Multumim inca o data.

    Răspunde
    • Eu sunt cea care trebuie sa va multumesc. Nu sunt descurajata. Imi place prea mult ceea ce fac ca sa ma descurajez din prima. Recunosc ca sunt putin dezamagita, dar va trece. Sper sa va placa premiile/surprizele si sa le purtati cu drag. Va pup

      Răspunde
  4. Am primit colierul castigat. Pot sa va spun ca este bestial, abia astept sa-l port. Multumesc, Anca!

    Răspunde

Lasă un răspuns

