CONCURS CU PREMII

Nu, nu e o pacaleala de 1 aprilie. Organizez primul meu giveaway din trei motive. Primul e faptul ca blogul si totodata pasiunea mea pentru modelarea lutului polimeric au implinit un an. Cel de-al doilea e aproape o coincidenta: aceasta e postarea mea cu nr. 100. Si cel de-al treilea motiv, dar poate cel mai important dintre toate este dorinta mea de a va multumi pentru tot acest timp in care ati fost langa mine, incurajandu-ma cand mi-a fost mai greu primtr-o postare apreciativa sau chiar cumparand una din creatiile mele.

REGULI

Pentru acest concurs ofer prin tragere la sorti 3 dintre cele mai noi creatii ale mele. Tot ce aveti voi de facut este sa scrieti un comentariu la aceasta postare, cu un top al pieselor care va plac cel mai mult (de exemplu: 1-verde, 2-albastru, 3-mov) si sa popularizati acest giveaway prin ce mod vreti voi. Puteti sa puneti un link pe blogul vostru, un link pe facebook (si un link catre acestea in comentariul vostru), un mail catre un/o prietena sau mai multi (caz in care va rog sa treceti si adresa mea, adica handmadeexperience@yahoo.com in campul CC).

Eu voi trage la sorti si voi premia 3 comentarii. Premiile vor fi acordate in ordinea preferintelor voastre.  Prima dintre voi trasa la sorti va primi premiul care l-a pus pe locul 1. Cea de-a doua, va primi premiul de pe locul 1 daca mai e disponibil, daca nu, cel de pe locul 2, si tot asa.

Concursul incepe azi, 01.04.2012 si se va incheia in data de 15.04.2012, la miezul noptii. Extragerea o voi face cu Random Number Generator in data de 16.04.2012 (asa, un cadou de la iepuras), cand sper sa fiti pe faza sa-mi trimiteti un mail cu datele voastre sa va pot expedia premiul.

PREMIILE

Un set elegant, format din pandantiv pe lantisor argintiu, bratara si cercei. Dimensiuni: Pandantiv – 3×2 cm; lantisor – 48 cm; bratara -lungime totala 18 cm, cercei – lungime 3 cm.

 

Un colier lung de 86 cm in total, din care pandantivul are lungimea de 6 cm si diametrul maxim de 2 cm:

Si un set format din colier cu doua fete si inel. Pandantivul are o lungime de 5,5 cm si e montat pe un lantisor de 80 cm.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. 1,2,3…3,2,1…2,1,3…
    Sunt forte frumoase toate trei. Nu ma inscriu la acest giveaway, vreau sa imi pastrez sansele pentru unul cu brose. 🙂

    Răspunde
  2. Ancuta, tu stii ca mie imi place tot ce faci dar daca vrei un top, atunci fie 2,3,1

    Răspunde
    • Multumesc fetelor pentru prezenta. Poofix, daca participi si castigi, zau ca-ti fac si o brosa asortata. Ce zici? Loredana, ai uitat topul. Care e preferatul tau? Maddy, pui si link-ul, te rog?

      Răspunde
  3. In primul rand La multi ani pentru 1 an, apoi la cat mai multe postari. Sa cresteti si sa va mearga bine.
    Am primit link-ul de la o prietena pe mail.Am rasfoit putin pe aici si am vazut numai lucruri foarte frumoase. Premiile de aici sunt minunate iar topul meu: 1,3,2.

    Răspunde
    • Bine ai venit, Maria. Si multumesc mult pentru aprecieri. Am aruncat si eu un ochi pe blogul tau si am vazut si eu doar minunatii. Si daca nu ma insel, cred ca am vazut si pe viu cateva dintre ele. Sunt cu adevarat deosebite. Succes.

      Răspunde
  4. Eu sunt Loredana? 😛
    Păi, m-am gândit să nu particip la concurs și să las șansa uneia dintre cititoarele tale, să se bucure de o minunăție de-a ta. Oricum, setul mov, e clar, deținătorul locului 1. Să fie, toate, purtate cu drag și sănătate de oricine ar fi câștigate.

    La mulți ani, felicitări pentru împlinirea unui an, gata, de-acum ești mare, te-ai învățat cu toate și te descurci de minune. Tot așa și pe mai departe și… multă înspirație și spor la treabă! 🙂

    Răspunde
  5. Flavia

     /  09/04/2012

    Cu adevarat deosebite toate lucrarile tale, Anca.
    LA MUTLI ANI! si poate la anul ne anunti ca ti-ai deschis afacerea de succes la care vizezi.
    Am trimis linkul mai multor prietene. Te pup.
    Topul meu: 1,2,3!

    Răspunde
    • Loredana, Flavia, multumesc pentru urari. Sa-ti faci o afacere din care sa poti trai facand ce-ti place mai mult e visul oricui, nu? Si Lore, vrei, nu vrei, participi 🙂

      Răspunde
  6. Flavia

     /  24/04/2012

    Multumim frumos pentru premii, sunt cu adevarat deosebite, mult mai frumoase in realitate decat in poze. Se vede ca ceea ce faci e din pura pasiune si asta isi pune amprenta asupra finetii executiei. Esti grozava!
    Iti doresc din tot sufletul sa ti se indeplineasca visul.

    Te pup!

    Răspunde
  1. Îmi place și împart cu voi. « Ecoul tăcerilor
  2. Îmi place și împart cu voi. NormalitateAnormală | NormalitateAnormală

Lasă un răspuns

