Martisoare

Iata ca a inceput si luna februarie, asa ca am intrat pe ultima suta de metri in pregatirile pentru martisor. Anul acesta am hotarat sa va rasfat cu martisoare pentru toate gusturile (sper eu) si buzunarele. Am confectionat atat martisoare clasice, dar si unele ce pot fi purtate ca si pandantive sau brose, dupa martisor. Pentru a vizualiza detaliile, dati click pe o fotografie si aceasta se va mari.

Am sa incep cu brosele. Am doua deocamdata, dar daca doriti, pot modela si altele. Brosele sunt la 8 lei bucata.

Cele care pot fi purtate ca si pandantive costa 7 lei si au agatatoarea inclusa:

Si acum martisoarele clasice, la 2 sau 3 lei bucata:

la 3 lei

la 2 lei

Daca nu ati gasit martisorul care sa va placa, va rog sa-mi scrieti cam ce ati dori si voi face tot posibilul sa va fiu de ajutor.

Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Ce simpatice sunt! Cred ca te-ai distrat grozav facandu-le.

    Răspunde
  2. Multumesc! Se vede tare? 🙂

    Răspunde
  3. Foarte frumoase martisoare. Iti doresc o primavara frumoasa.

    Răspunde
  4. Multumesc . Asemenea si tie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

