Tutorial – Hello Kitty

Martisorul se apropie cu repeziciune, chiar daca ne uitam pe geam si nu ne prea vine a crede. Si pentru ca pe langa sotul din dotare care va trebui sa dea martisoare colegelor lui, am un adevarat cavaler de grupa mica, a trebuit sa ma gandesc si la micile printese din grupa lui.  Si pentru ca Hello Kitty e un personaj mult iubit in ultimul timp ( cine are fete stie!!!), m-am hotarat sa fac niste martisoare cu draguta pisicuta. Apoi mi-a venit ideea sa va arat si voua cum am procedat, poate vreti sa incercati :). Netul e plin de tutoriale Hello Kitty, asa ca nu am pretentia de a fi inventat roata, dar asta e varianta mea si poate va fi de folos cuiva.

Deci, sa incepem:

Intindeti o foaie de grosimea dorita din fimo alb, bine conditionat, si decupati un cerc.

Cu aceeasi forma, decupam o parte din cerc, in asa fel incat sa obtinem aproximativ forma capului pisicutei, sau procedati ca in fotografia a doua.

Strangeti usor intre degete colturile obtinute, pentru a da forma urechilor.

Cu un varf de pix ce nu mai scrie, o scobitoare, sau un varf de andrea mai subtire cum am folosit eu, apasam usor pentru a crea spatiul necesar nasului si ochilor.

Cu un capat de ac, vom delimita locul unde vor sta mustatile.

Formam niste bilute mici galbene, pe care le asezam pe post de nasuc.

Din rosu, formam niste bilute putin mai mari decat cele galbene, din care vom forma fundita, apasand cu varful acului sa formam pliurile.

Apoi, vom aseza bilute mici negre pe post de ochi. Vom folosi un varf de ac sau de scobitoare.

Pentru mustati formam un sul subtire de negru, il taiem in segmente mici, le ascutim putin la capete si le asezam cu varful acului in santurile marcate mai devreme.

Lasam pisicutele la rece pentru a nu se deforma prea tare la gaurire, le gaurim, le asezam in cuptor intr-o tava acoperita cu hartie de copt si le coacem. Aici aveti batalionul de Hello Kitty ce vor deveni martisoare.

Atentie, dupa utilizarea fiecarei culori, ne spalam bine bine pe maini, ca nu vrem Hello Kitty cu pete rosii, sau si mai rau negre.

Succes si daca veti modela ceva dupa acest tutorial, as aprecia daca mi-ati scrie in ce masura v-a fost de folos si de ce nu, poate chiar o fotografie.

Daca aveti intrebari, va stau oricand la dispozitie.

Multumesc si spor!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. eu inca nu am modelat dupa tutorialul tau, dar mi se pare foarte bine facut si abia astept sa ma apuc de treaba… nu de alta dar pustoaicele de la gradinita Antoniei ar fi super incintate… cred eu.
    multumesc ca ai impartasit cu noi aceasta modalitate de a modela pe domnisoara kitty 🙂

    Răspunde
    • Multumesc Loriem. Ma bucur ca-ti place tutorialul. Toate pustoaicele sunt fascinate de Hello Kitty, asa ca spor la treaba. Mi-ar placea sa-mi arati ce ti-a iesit daca te hotarasti sa modelezi pisicuta.

      Răspunde
  2. Emma

     /  28/01/2012

    Super<3:o3

    Răspunde
  3. Beatrice

     /  29/01/2012

    Cat trebuie sa stea la cuptor si cat de mare trebuie sa fie flacara?

    Răspunde
    • Buna Beatrice, ma bucur ca ai trecut pe eici. Eu am folosit marca FIMO, si am respectat indicatiile producatorului, adica 30 de minute la 110 grade. Am cuptor electric, asa ca a fost simplu. La cuptorul cu gaz, am mai citit ca unele fete pun flacara la minim si lasa usa cuptorului usor intredeschisa. Daca ai un cuptor cu gaz, cred ca ar trebui sa coci mai intai cateva piese de test.

      Răspunde
  4. ana102

     /  02/02/2012

    Am inceput de foarte putin timp sa modelez fimo si tutorialul tau chiar ma ajuta. Iti multumesc mult ca ai explicat asa detaliat!

    Răspunde
    • Ana, ma bucur ca ai trecut prin casuta mea virtuala si ca ti-am fost de folos. Nu sunt nici eu experta, dar m-am gandit sa impartasesc si cu altii ce am invatat deja.

      Răspunde
  5. le-am facut.. nu am avut rabdare pina imi cumparam fimo alb, dar m-am descurcat cu ceea ce am avut… si mi-au iesit astea 🙂 https://picasaweb.google.com/111504876727655257490/Bijuuri4?authkey=0Y4X4NwlDEU#5706113865396517890
    multumesc inca o data pentru tutorial!

    Răspunde
    • Bavo Loredana! Ti-au iesit foarte bine. Si cel putin in poza par destul de albe. Oricum, sunt convinsa ca orice fetita s-ar bucura sa primeasc o hello kitty si verde daca i-o dai. Multumesc ca ai incercat tutorialul.

      Răspunde
  6. ralus

     /  11/02/2013

    sa stii ca fac maine cu copiii de la scoala, din aluat cu sare si le pictam.

    Răspunde
  7. Ma bucur daca v-am fost de folos. Va astept sa incercati si tema anului 2013 in ceea ce priveste martisoarele pentru copii : Mickey si Minnie. Tutorialul in cateva zile.

    Răspunde
  8. camelia

     /  23/04/2013

    Buna,vreau sa-mi spui cat ma ajung la comanda,vreo 40 de figurine exact cum le-ai facut tu,cu Hello Kitty…multumesc!!!

    Răspunde
  1. Martisoare Hello Kitty din lut cu uscare la aer | 2 micuţi

Lasă un răspuns

