MOV si LILA – Provocarea nr. 20 Scrapper-in-Romania

Incep sa-mi placa provocarile, asa ca nu o puteam rata pe cea cu nr. 20 de pe http://scrapper-in-romania.blogspot.com/. Am confectionat doua seturi in culorile cerute de Mihaela. Primul e format din cercei asortati cu un pandantiv pe un lant lung, cu mici cristale de Cehia. Inspiratie Roberta Warshaw.

Cel de-al doilea set (INDISPONIBIL) e compus din pandantiv, cercei si inel, toate lucrate in tehnica preferata a guest-designerului provocarii, Dragonfly. Deci, mokume gane sa fie:

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Frumos!!!Bafta la provocare!!!!

    Răspunde
  2. WOW. Superb. Deci absolut superb, zic. Ce imi place cum se combina mov-ul cu negrul de la modelele geometrice. Pe cand un tutorial? Eu tot incerc asa ceva dar imi pierd vremea. Multa bafta la provocare.

    Răspunde
    • E prima mea incercare de acest gen, dar nu e greu. Am texturat polimerul cu cutter, scobitoare, varf de pix, etc. Apoi acrilice si smirghel. O sa incerc cat de curand si un mic tutorial. Multumesc pentru aprecieri.

      Răspunde
  3. Toata admiratia pentru astfel de bijuterii. Imi place foarte mult sa le admir. De lucrat am incercat dar mai am mult de studiat pentru a iesi ceva cat de cat comercial. Felicitari!
    vavaly

    Răspunde
  4. Sunt de acord cu ce au spus fetele mai sus…sunt absolut superbe.Felicitari si mult succes la provocare. 🙂

    Răspunde
  5. Rux

     /  27/11/2011

    Amandoua sunt foarte frumoase, dar preferatul meu este primul:D! felicitari si bafta la provocare:)

    Răspunde
  6. Frumoasa lucrare.Iti doresc succes la provocare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

